loading...
نت سیتی||دانلود,نرم افزار,موبایل,اطلاعات,بازی و...
Wellcome to NET CITY
با سلام.به یکی از بزرگترین سایت های تفریحی ، علمی ، دانلود و یک دایرة المعارف بزرگ خوش آمدید !
در این سایت میتوانید هر نوع مطلب که خواستید برای ما ایمیل کنید تا با سرعت هرچه تمام تر برای شما در سیات قرار بدیم :) . برای اینکار باید در سیات هم عضو شید تا از مطالب ویژه هم بهره مند شوید . لطفا انتقاد ها و پیشنهادات خودتون رو هم بگید

MR ADMIN بازدید : 25 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

.
.
.

الان چند وقته مامان بزرگم سپرده واسش عصا بخرم همش یادم میره !
جلو همه بهم میگه :
من می میرمُ تو عصا نمی خری واسم !
ازت راضی نیستم ، وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن
عمرم در آرزوی عصا بگذشت ، من مُردم و نوه ام آدم نگشت 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

بابام اس ام اس داده به من به شرح زیر :
amirsarerah2kilomzbekharbaba

من 
بابام 
کلید اسپیس 
ایرانسل 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

امروز مثلا می خواستم سر برادر زادمو گرم کنم .
نشوندمش براش عمو زنچیر باف خوندم .
میگم :” عمو زنجیر باف ،بله . . . زنجیر منو بافتی ، بله . . . پشت کوه انداختی ، بله . . . بابا اومده ، چی چی آورده ، نخودو کیش میش ، با صدای چی ؟
.
.
.
میگهبا صدای علی عبدالمالکی :  )
منو میگی 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

دو سال پیش روز تولدم بابام برام یه عینک طبی کادو خریده بود ، بهش گفتم پدر من این دیگه چیه گرفتی ؟ برگشت گفت همیشه دوست داشتم پسرم عینکی باشه 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

دیشب مثه بچه آدم دراز کشیده بودم جلو تلویزیون داشتم فیلم بـــِزَن بــــِزَن میدیدم . . .
یهو بابام اومد یدونه محکم زد تو ســرَم
من :O
میگم خو برا چی میزنی ؟
میگه : میخواستم احساس کنی جلوی اِل ایی دی سه بعدی خوابیدی !
من 
تریی دی 
والت دیزنی 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن ! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من ! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم . . . !
من 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.
.

دختر خالم ( ۸ سالشه ) اومده میگه شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی !
منم خندیدم گفتم ما ایرانسل قبول نمیکنیم !
اومد جلو لپمو گرفت کشید گفت ماام همراه اولمونو به هر کسی نمیدیم . . .  
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

بخشی از سخنرانی پدرم ، برای تشویق بنده به اشتغال و کار بیرون :
  ! دوره زمونه عوض شده ، تو باید دستت تو جیبت باشه ، اصلا هم نترس ! ان قدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن !
  
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته . کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم میگم اون یکی دگمه رو بزن فک و فامیله داریم ؟

.
.
.


الان یه کیبورد باز کردم دارم درستش می کنم ؛
دختر عمه م پنج سالشه اومده کنارم ازم می پرسه : این چیه ؟
می گم : کیبورد
می گه : من نبردم !
می گم : کیبورد !
می گه : من نبردم 
مغزم داره حمله میکنه 
میترسم حمله مغزی بشم 

.
.
.
داداشم قنادي داره ،ديروز برگشته دو بسته شکلات آورده خونه ميگه اينو بخوريد حيفه!! تاريخ مصرفش گذشته مشتري نميبره!!
داداشه خانواده دوسته داريم؟
.
.
.
.
ب اتفاق خانواده داشتیم فیلم میدیدیم مادره تازه بچشو خابونده بود ک گوشی بابام زنگ خورد. مادرم فورا میگه:خاموشش کن بچه خابیده
یعنی من چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.

.

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !


شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟


الان چند وقته مامان بزرگم سپرده واسش عصا بخرم همش یادم میره !
جلو همه بهم میگه :
من می میرمُ تو عصا نمی خری واسم !
ازت راضی نیستم ، وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن
عمرم در آرزوی عصا بگذشت ، من مُردم و نوه ام آدم نگشت 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

بابام اس ام اس داده به من به شرح زیر :
amirsarerah2kilomzbekharbaba

من 
بابام 
کلید اسپیس 
ایرانسل 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

امروز مثلا می خواستم سر برادر زادمو گرم کنم .
نشوندمش براش عمو زنچیر باف خوندم .
میگم :” عمو زنجیر باف ،بله . . . زنجیر منو بافتی ، بله . . . پشت کوه انداختی ، بله . . . بابا اومده ، چی چی آورده ، نخودو کیش میش ، با صدای چی ؟
.
.
.
میگهبا صدای علی عبدالمالکی :  )
منو میگی 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

دو سال پیش روز تولدم بابام برام یه عینک طبی کادو خریده بود ، بهش گفتم پدر من این دیگه چیه گرفتی ؟ برگشت گفت همیشه دوست داشتم پسرم عینکی باشه 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

دیشب مثه بچه آدم دراز کشیده بودم جلو تلویزیون داشتم فیلم بـــِزَن بــــِزَن میدیدم . . .
یهو بابام اومد یدونه محکم زد تو ســرَم
من :O
میگم خو برا چی میزنی ؟
میگه : میخواستم احساس کنی جلوی اِل ایی دی سه بعدی خوابیدی !
من 
تریی دی 
والت دیزنی 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن ! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من ! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم . . . !
من 
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.
.

دختر خالم ( ۸ سالشه ) اومده میگه شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی !
منم خندیدم گفتم ما ایرانسل قبول نمیکنیم !
اومد جلو لپمو گرفت کشید گفت ماام همراه اولمونو به هر کسی نمیدیم . . .  
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

بخشی از سخنرانی پدرم ، برای تشویق بنده به اشتغال و کار بیرون :
  ! دوره زمونه عوض شده ، تو باید دستت تو جیبت باشه ، اصلا هم نترس ! ان قدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن !
  
فک و فامیله داریم ؟

.
.
.

یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته . کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم میگم اون یکی دگمه رو بزن فک و فامیله داریم ؟

.
.
.


الان یه کیبورد باز کردم دارم درستش می کنم ؛
دختر عمه م پنج سالشه اومده کنارم ازم می پرسه : این چیه ؟
می گم : کیبورد
می گه : من نبردم !
می گم : کیبورد !
می گه : من نبردم 
مغزم داره حمله میکنه 
میترسم حمله مغزی بشم 

.
.
.
داداشم قنادي داره ،ديروز برگشته دو بسته شکلات آورده خونه ميگه اينو بخوريد حيفه!! تاريخ مصرفش گذشته مشتري نميبره!!
داداشه خانواده دوسته داريم؟
.
.
.
.
ب اتفاق خانواده داشتیم فیلم میدیدیم مادره تازه بچشو خابونده بود ک گوشی بابام زنگ خورد. مادرم فورا میگه:خاموشش کن بچه خابیده
یعنی من چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.

.

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !


شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نرم افزار های کاربردی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 3,167